14 feb. 2010

PENDULUI SI RADIESTEZIA

Au trecut déjà multi ani de cand consideram pendulul drept un accesoriu insa la fel de multi au trecut de cand mi-am revizat opiniile si nu mi-am putut imagina ca va deveni un instrument de lucru.
Nu este necesar sa faci parte dintr-o secta sau sa fii prezent la biserica in fiecare dumineca..
Credincios sau nu, religia nu intervine ; singura, pasiunea si increderea cu care se lucreaza cu acest instrument permit sa se obtina rezulate interesante..insa cu toate astea,trebuie sa fii precaut .
Ceremonii, protocoale, toate astea sunt glume. Singurul lucru care trebuie respctat este armonia in momentul respectiv.
Concentrarea , seriosul sunt singurele atuuri majore. Trebuie stiut ca pendulul nu este un obiect banal ci un adevarat prieten, cu ajutorul caruia este posibil sa se obtina raspunsuri precise.
- Pot sa te intreb ceva?
Este o intrebare care se adreseaza pendulului , de catre cei care nu au nici o credinta;
Eu adresez intrebarea Ghidului meu superior, Ingerilor, Fortelor benefice ale Universului..
In toate situatiile luciditatea, modestia trebuie sa fie omniprezente. Riscul de a gresi planeaza deasupra oricarui radiestezist. Sigurul sfat care poate fi dat unui amator de radiestezie ar fi sa nu caute raspunsuri pentru cineva drag din familie, sau o persoana pe care o cunoaste bine.
In asemenea situatii putem influineta pendulul intr-o maniera foarte sensiblila, si putem obtine raspunsurile care ne convin. Cu mult curaj si multa indrazneala am putut intra in aceasta lume fascinanta.
Bibliotecile sunt pline de surse de informare, insa am preferat sa inteleg lucrurile asa cum le-am simtit eu. Nu am acceptat nimic in viata sa-mi fie servit pe un platou.
Descoperind mai multe lucruri in acelasi timp am incercat sa trec mai repede peste anumite etape. Apoi am realizat ca in toate exista o ordine care trebuie respectata ca sa am acees la adevarata valoare.



La fel ca si Tarotul, radiestezia a fost practicata de-a lungul secolelor. Baghete, amulete, penduluri au fost descoperite in diferite locuri : morminte, caverne, in tombele faraonilor din Valea Regilor.
Radiestezia si teleradiestezia sunt folosite in mod curent in agricultura, arheologie, dietetica, jocuri de hazard,in medicina, fitoterapie, prospectiuni miniere, cautarea de persoane disparute, cautarea surselor de apa, a tezaurelor, si mai nou ajuta la recrutarea cadrelor in intreprinderi.
Teleradiestezia, teleradiestezia este radiestezia practicata la distanta cu ajutorul planului, harta, planse anatomice.

De foarte multa vreme Tarotul, Chirologia sau Pendulul au inceput sa fie solicitate de o anumita elita compusa din oameni de afaceri, comercianti, oameni politici functionari inalti sau magistrati.
Am enumerat pe scurt paleta de preocupari foarte dragi mie si care imi ocupa cea mai mare parte a timpului . Singura mea parere de rau este ca ziua are doar 24 de ore.